Zalety reklamy na Facebooku

Zalety reklamy na Facebooku. Google AdWords v.s  Facebook ADS

1. Brak Keyword Research – słowa kluczowe są dobierane w oparciu o informacje zawarte w profilu użytkownika np.ulubione filmy, książki, zainteresowania itp.
W przypadku reklam na Facebooku, nie jest konieczne dobieranie odpowiednich słów kluczowych , ale kierowanie reklamy do użytkowników w oparciu o dane demograficzne. To sprawia, że ​​wszystko o wiele prostsze.

2. Tworzenie reklamy skierowanej do docelowej grupy odbiorców. Facebook daje nam możliwość ustawień takich jak:

– lokalizacja

– wiek

– urodziny

– edukacja

– miejsce pracy

– zainteresowania

3. Tanie CPC – średni zakres CPC jest od 50 centów do 1 dolara za klikniecie.

4. Możliwość zamieszczania obrazów – to zdjęcia są odpowiedzialne za 75% wyników kliknięcia reklamy przez użytkowników, nagłówek 15%, a tekst pozostałe 10%.

5. Łatwe testowanie

6. Mniej konkurencji

7. Łatwość przygotowania reklamy zobacz najlepsze sposoby zamieszczania reklam na Facebooku

***

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s