JAK ZORGANIZOWAĆ KONKURS NA FACEBOOKU ?

Konkurs na Facebooku? Uważaj na regulamin konkursu na Facebooku !

Organizując konkurs dla swoich fanów na profilu firmowym musisz zwrócić uwagę na regulamin http://www.facebook.com/promotions_guidelines.php

Nie możesz organizować konkursu

  • bez zawiadomienia o tym fakcie Facebooka
  • w przypadku gdy ostateczny wynik konkursu zależy od wysyłania wiadomości na Facebooku, wliczane tu są komentarze i aktualizacje statusu
  • w przypadku gdy warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wymaganie  zostania fanem profilu firmowego na ,którym odbywa się konkurs
  • i powiadamiać zwycięzców konkursy o wygranej poprzez prywatne wiadomości, chat albo posty
  • i wymagać od uczestników zarejestrowania się na Facebooku, by uczestniczyć w konkursie
  • jeśli wcześnie nie wydasz 30 tys $/miesięcznie na reklamę na Facebook
  • bez podania informacji :

„Ta promocja nie jest sponsorowana, prowadzona, administrowana i związana z Facebookiem w żaden sposób. Jako uczestnik rozumiesz że dostarczasz informacje organizatorowi promocji a nie Facebookowi. Informacje podane w konkursie, będą wykorzystane w celach …”

szkolenia Facebook,blogi,mikroblogi, marketing i promocja w social media, aplikacje na Facebooku,E-PR

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s