RZECZNIK PRASOWY NA BRIEFINGU PRASOWYM I WIZYCIE STUDYJNEJ – MINI WARSZTAT DLA RZECZNIKÓW

Briefing prasowy

Zwykle nieoficjalne spotkanie w luźnej atmosferze . Organizowany jest dla jednego lub najwyżej kilku dziennikarzy,zajmujących się zwykle konkretnym zagadnieniem.

Celem briefingu jest przede wszystkim:

  • udostepnienie informacji wybiórczo lub na zasadzie wyłączności
  • udostepnienie informacji ogólnych lub wprowadzenie w konkretne zagadnienie
  • nawiązanie bliższych kontaktów roboczych z dziennikarzami

Wizyty studyjne

Zorganizowana forma wyjazdu dziennikarzy ,który ma umożliwić:

  • zagłębienie danej kwestii,
  • bliższe poznanie pewnej tematyki
  • poszerzenie wiedzy dziennikarzy na specyficzny temat

Warunkiem niezbędnym organizacji takiego wyjazdu jest niemożność przedstawienia dziennikarzom tematu wyjazdu w ich miejscu pracy

na podstawie programu szkolenia Urszuli Podrazy szkolenia PR  dla rzeczników prasowych

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s