LISTA MEDIÓW – KONTAKTY Z MEDIAMI DLA RZECZNIKÓW PRASOWYCH

Sporządzając listę mediów z ,którymi będziemy współpracować w ramach naszych obowiązków związanych z pracą rzecznika prasowego czy PR- owca kierujemy się następującymi zasadami:

  • gruntowne rozpoznanie rynku
  • konkretne nazwiska+e-mail,nr. stacjonarny i komórkowy,adres pocztowy,
  • dziennikarze specjalistyczni,ogólni,z agencji informatycznych,redakcji lokalnych i ogólnopolskich,
  • kryteria doboru:specjalizacja dziennikarza,zakres oddziaływania publikacji,poziom zawodowy i etyczny dziennikarza,
  • podział wg częstotliwości ukazywania,rodzaju medium lub jego charakteru,
  • ciągła weryfikacja listy,
  • równe traktowanie dziennikarzy.

na podstawie programu szkolenia Urszuli Podrazy szkolenia PR dla rzeczników prasowych i specjalistów PR

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s